Маркетинговий супровід

https://www.eurolek.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/marketing-2.jpg

В рамках нашої діяльності ми розробляємо індивідуальні маркетингові стратегії окремих продуктів. Відправною точкою для розробки стратегії для даного продукту є його медична категорія, показання, цільова група та конкуренція.

Продукти просуваються нашими висококваліфікованими та належним чином підготовленими медичними та фармацевтичними представниками, основним завданням яких є безпосередній контакт із лікарями та фармацевтами, під час якого вони представляють наші препарати.

https://www.eurolek.com.ua/wp-content/uploads/2022/02/Pharma-Representative-3.jpg

В рамках просування продукції ми залучаємо лідерів думок,  беремо активну участь у всеукраїнських медичних конференціях, конгресах та симпозіумах. Крім того, ми самостійно організуємо  тренінги, семінари та вебінари для лікарів та фармацевтів,  завдяки чому підтримуємо постійний контакт з медичною спільнотою. Організуємо дослідження с подальшою публікацією статей в спеціалізованій літературі.

Проводимо рекламні кампаніі, щоб донести інформацію про продукти до споживача.

Залишилися питання? Напишіть нам!